´

Universal contour wrap - Detoxikačný a zoštíhľujúci zábal
Diagnostika celého organizmu prístrojom DIACOM
Ájurvédska olejová masáž
Klasická masáž, 45min, (chrbát, šija)
Bambusová celotelová masáž, 120min.
Reflexná terapia chodidiel, 30min.
Parná bylinná kúpeľ - indická sauna
Sviečkovanie - samoliečenie budúcnosti
Vákuová  ručná lymfodrenáž
Kozmetický salón
Pedikúra
Nechtové štúdio
Emocionálna a duševná harmonizácia

Máte otázku?
Úvod   |   Služby   |   O nás   |   Fotogaléria   |   Cenník   |   Kontakt

Copyright © 2014 drcaura.sk. Všetky práva vyhradené.

Ako to funguje?

Prístrojom DIACOM sa analyzujú informácie, ktoré má náš vlastný mozog o vlastnom tele a sú uložené v našom podvedomí. Tieto informácie sú komplexné, pretože každá živá bunka v našom tele je prepojená s mozgom cez nervovú sústavu a podáva o svojom stave informácie vo forme elektrických signálov. A keďže mozog ako centrálna riadiaca jednotka tela vie úplne všetko o svojich bunkách, vyšle odpoveď, ktorú nám počítač preloží z elektromagnetických vĺn do pre nás zrozumiteľnej reči. DIACOM sníma tieto nízkofrekvenčné vlny, ktoré sú z orgánov vysielané do mozgu a na základe dlhodobého výskumu porovnáva vzorky, ktoré sú uložené v systéme prístroja s vlnami buniek jednotlivých orgánov.

Výhody vyšetrenia prístrojom DIACOM

komplexnosť – organizmus sa vyšetrí ako funkčný celok

úspora času/rýchlosť – v priebehu niekoľkých minút prístroj poskytne informácie o   zdravotnom stave

neinvazívnosť – vyšetrenie prebieha neinvazívnou metódou - bez zásahu do organizmu   a je bezbolestné

bezpečnosť – vyšetrenie nemá žiadne nežiaduce vedľajšie účinky na organizmus a je   vhodné pre všetky vekové kategórie(prístroj v priebehu vyšetrenia nevysiela do tela   žiadne žiarenie, pomocou senzorov v slúchadlách len sníma stav určitých magnetických   polí mozgu, odrážajúcich stavy a zmeny jednotlivých orgánov)

citlivosť – DIACOM je citlivý prístroj - dokáže odhaliť aj počiatočné štádiá patologických   procesov (malé ložiská patogénov), kým sa ešte neprejavia na klinickej úrovni a   nespôsobujú vážne zdravotné problémy

včasnosť – dokáže včas zistiť poruchy a zmeny v organizme, určiť, kde môže byť skrytý   problém a na čo sa cielene zamerať

presnosť –poskytne presné informácie o zdravotnom stav, ktoré sa nie vždy podarí zistiť   rozborom krvi a kultiváciou výterov

možnosť kontroly – výsledky vyšetrenia sa uchovávajú v pamäti prístroja (PC), takže pri   ďalšom vyšetrení je možné porovnať aktuálne výsledky s tými predchádzajúcimi a overiť   si tak zlepšenie zdravotného stavu, prípadne sa presvedčiť o úspešnosti odporúčanej   liečby

Čo dokáže prístroj DIACOM

• overiť funkčnosť a stav jednotlivých orgánov, žliaz, kostí

• zistiť začínajúcu chorobnú zmenu v organizme

• odhaliť pravú príčinu zdravotných problémov

• včas diagnostikovať poruchy v organizme - ešte pred vypuknutím ochorenia

• odhaliť aj malé ložiská patogénov, ktoré ešte nespôsobujú vážne zdravotné problémy, ale   sú potenciálnym zdrojom poškodenia zdravia

• zistiť prítomnosť škodlivých mikroorganizmov ako sú baktérie, vírusy, parazity, plesne,   kvasinky...

• overiť účinnosť liekov a preparátov, ktoré užívate

• zistiť vhodnosť/nevhodnosť potravín, ktoré prijímate

• zistiť alergie na potraviny, lieky, kovy a iné látky

• určiť najúčinnejší spôsob a postup liečby, ktorá je priamo zameraná na odstránenie   príčiny zdravotných problémov

• zvoliť optimálnu liečbu pomocou čisto prírodných produktov

Cez slúchadlá sa sníma energetická hodnota orgánov a prenáša sa na obrazovku. Máme dva spôsoby diagnostiky.

Kompletná a cielená

Kompletná diagnostika: Skenujú sa všetky orgány vrátane prierezov a buniek.
Z nameranej hodnoty sa dá zistiť záťaž, ale aj jej príčina.

Prístroj pracuje na freqenčnej úrovni, takže zároveň identifikuje všetky záťaže
v organizme. Tak parazity ako aj baktérie, vírusy a plesne. Taktiež sa dajú zistiť alergény. Sedenie trvá 1 a 1/2, až 2 hod. Pozostáva zo skenovania, analýzy a zharmonizovania piatich orgánov. Pri akútnych bolestiach už do 24 hodín klienti pociťujú zlepšenie.

Cielená diagnostika: Pri cielenej diagnostike sa skenuje cielene päť problematických orgánov a to trvá zhruba 20 min.

Indikácie:
• rýchla a bezbolestná diagnostika
• zharmonizovanie orgánov
• nastavenie doplnkovej výživy
• doporučenie vhodných potravín

Kontraindikácie:
• pacienti s kardiostimulátorom
• ženy v tehotenstve
• deti do troch rokov
• pacienti, u ktorých je riziko epileptických záchvatov

Naše skúsenosti: Už mnohokrát sa nám potvrdilo, že je to najrýchlejší spôsob zistenia zdravotného stavu klienta bez zbytočných prieťahov. Našou diagnostikou už prešlo cez 7.000 klientov, a to nielen na Slovensku. Dokáže sa ňou zistiť už začínajúca zmena v organizme, a tým sa u mnohých klientov predišlo vážnejším zdravotným problémom. Naši spokojní klienti túto diagnostiku považujú za prestíž  Najväčším našim doporučením je jej účinnosť zistiť sami na sebe.

E-SHOP